Časté otázky - internetový obchod Dobremobily.sk

1. Aká je záruka na tovar predávaný v internetovom obchode Dobremobily.sk?

Internetový obchod Dobremobily.sk štandardne poskytuje na nový predávaný tovar záruku 24 mesiacov. Dvojročná záručná lehota začína plynúť odo dňa doručenia tovaru, pričom je potrebné nás informovať o prípadných chybách tovaru do dvoch mesiacov od ich zistenia.

Záručná doba sa predlžuje o dobu vybavovania reklamácie a vzťahuje sa aj na tovar predávaný vo výpredajoch, či so zľavou (používaný tovar). Na používaný tovar je zo zákona záruka 6 mesiacov, náš obchod však poskytuje zákazníkom záruku až 12 mesiacov.

2. Kedy tovar dostanem?

Pokiaľ má produkt pri objednávaní dostupnosť:

  • na internom sklade: doručíme Vám ho nasledujúci pracovný deň, ak objednávku zrealizujete do 14:00 hod. v pracovný deň a ako spôsob dopravy ste vybrali doručenie kuriérskou službou.
  • Pokiaľ objednávku zrealizujete po 14.00 hod.doručenie tovaru je do 2 pracovných dní.
  • Ak ste si zvolili spôsob dopravy Slovenskou poštou, doručenie nasledujúci pracovný deň nemôžeme garantovať, keďže záleží od Slovenskej pošty.
    V prípade akejkoľvek zmeny dostupnosti tovaru alebo termínu dodania Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
  • na externom sklade: tovar doručíme do 3 pracovných dní od objednania.
  • osobný odber: pokiaľ si zvolíte odber na jednej z našich predajní (zoznam predajní nájdete na e shope v sekcii kontakt)
    • Ak sa tovar nachádza na sklade danej predajne, je osobný odber možný do 30 minút od odoslania objednávky
    • Ak sa tovar nenachádza na sklade, osobný odber je možný nasledujúci deň

Spôsoby dopravy:

  • Kuriér : pri zvolení dopravy kuriérskou službou Vám zaručíme dodanie tovaru nasledujúci pracovný deň, pokiaľ zrealizujete objednávku do 14:00 v pracovný deň. Bude Vám zaslaná SMS správa s číslom, pod ktorým môžete na internete sledovať stav Vašej zásielky.
  • Slovenská pošta: pri zvolení dopravy Slovenskou poštou Vám bude tovar doručený do 5 dní. Uloženie balíka na pošte je v lehote 18 dní. Bude Vám vygenerovaná SMS s číslom balíka pod ktorým môžete sledovať zásielku.

3. Prečo sa často menia ceny produktov?

Internetový obchod Dobremobily.sk sa neustále snaží poskytovať najlepšie ceny na trhu. Aby bolo možné mať výborné ceny pre našich zákazníkov, sledujeme a upravujeme ich niekoľkokrát za deň. Pre Vás ako zákazníka je dôležité, že tovar ktorý vložíte do košíka, si budete môcť kúpiť vždy za cenu, ktorá je uvedená v košíku. Dôležité je, skontrolovať si výslednú cenu za nakupovaný tovar ešte pred odoslaním objednávky.

4. Ako tovar reklamovať?

V prípade poruchy produktu zakúpeného v našom internetovom obchode je potrebné na našej stránke v sekcii Reklamácie vyplniť Reklamačný formulár, ktorý následne odošlete na uvedenú adresu spolu s tovarom, kópiami dokladov o kúpe a krátky popisom chyby reklamovaného tovaru.

Doklady potrebné k vybaveniu reklamácie:

  • kópia faktúry
  • kópia záručného listu
  • krátky popis chyby tovaru

Celý postup je vysvetlený aj v sekcii Poradňa pre zákazníka v časti Reklamácie

5. Ponúkate servis telefónov len pre zákazníkov internetového obchodu?

V našom servisnom stredisku opravujeme všetky telefóny, smartphony aj tablety, zakúpené nielen v našich prevádzkach. Orientačný cenník úkonov a opráv sa nachádza v sekcii Servis a odblokovanie.

6. Ako mi bude tovar doručený?

Prepravu tovaru zabezpečuje kuriérska služba a Slovenská pošta. Pokiaľ si zvolíte v spôsobe dopravy Kuriéra, tovar Vám bude doručený priamo na Vami uvedenú adresu dodania. Doručenie tovaru pri spôsobe dopravy kuriérom je do 24 hodín.

V prípade voľby dopravy Slovenskou poštou si balík vyzdvihnete po oznámení z pošty. Uloženie balíka na pošte je maximálne do 18 dní. Doručenie tovaru Slovenskou poštou je do 5 pracovných dní.

Všetko o možnostiach a cenách prepravy nájdete v sekcii Poradňa pre zákazníka v časti Doprava a platba.

7. Prečo sú niektoré ceny rovnaké bez DPH aj s DPH?

Niektoré produkty sú nadobudnuté aj od fyzických osôb (najmä tovar v sekcii Otvorené balenia a Používané telefóny). Nakoľko podľa § 66 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov sú účtované v osobitnom režime, majú cenu s DPH a bez DPH rovnakú.

Pre koncového zákazníka - fyzickú osobu sa cena ani iné podmienky predaja nemenia. Pre firmu nastáva zmena v tom, že si vrátenie DPH z tovaru uplatniť nemôže. Môže si však dať daný tovar do nákladov.

Pri každom produkte účtovanom v osobitnom režime je viackrát počas procesu objednávky upozornenie a vysvetlenie, že sa jedná o tovar v osobitnom režime.

Časté otázky na našich predajniach:

Prečo nie je možný servis priamo na predajni?

Na vykonávanie servisu telefónov je potrebná technika, ktorú nie je možné zabezpečiť na každej predajni, ale jednoduché úkony ako odblokovanie telefónu poskytujeme ihneď na prevádzkach. Máme vlastné servisné stredisko s profesionálnymi servisnými technikmi, ktorý majú k dispozícii techniku a vybavenie potrebné na opravy telefónov. Samozrejme priestor a čas na vybavenie každého servisného úkonu k spokojnosti zákazníka a v čo najkratšom čase.

Prečo sú ceny na predajni vyššie ako na eshope?

Prevádzkovanie predajne si oproti internetovému obchodu vyžaduje ďalšie náklady, ktoré sú vyrovnané mierne vyšším cenami. Výhodou kamenných predajní je však možnosť osobného vyzdvihnutia tovaru - môžete ho skontrolovať, vyskúšať, či spĺňa Vaše požiadavky a podobne. Takisto ušetríte náklady na prepravu tovaru.

Je možná výmena príslušenstva za iné?

Pokiaľ Vami objednaný tovar nespĺňa Vaše požiadavky, či už prevedením alebo technickou špecifikáciou, je možnosť výmeny za iný tovar, pokiaľ je tovar v pôvodnom balení. Danú službu poskytujeme našim zákazníkom bezplatne.

Čo znamenajú ceny telefónov už od 1 €?

Jedná sa o mobilné telefóny na splátkový predaj cez splátkové spoločnosti Quatro a Home Credit, ktoré ponúkame našim zákazníkom v prípade, že nemajú potrebnú hotovosť na kúpu mobilného telefónu. Ak je zákazník majiteľom alebo držiteľom karty Quatro, je možné si telefón zakúpiť aj s akontáciou 0 €.

Postup pri nákupe mobilného telefónu na splátky:

  • Pokiaľ si zvolíte v objednávke v spôsobe platby Nákup na splátky Quatro alebo Home Credit, presmeruje Vás systém na stránky danej splátkovej spoločnosti, kde vyplníte potrebný formulár. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu príde odpoveď o schválení úveru a následne Vám budú zaslané zmluvy k podpisu. Po odoslaní podpísaných zmlúv spoločnostiam Quatro alebo Home Credit Vám budeme expedovať tovar podľa spôsobu dopravy aký ste zadali v objednávke.
  • V prípade nejasností pri vypĺňaní zmlúv odporúčame kontaktovať našich pracovníkov na telefónnom čísle +421 948 130 120, ktorí majú možnosť za Vás spracovať úver, vybrať Vám splátku podľa Vašich požiadaviek. Úver je schválený väčšinou do 15 minút, takže Vám ušetria čas a poskytnú bezplatne informácie o výhodných akciách splátkovej spoločnosti.
  • Splátkový predaj je možný aj na kamenných predajniach. Výhodou je rýchle vybavenie úveru do 15 minút a domov odchádzate spokojný aj so zakúpeným mobilným telefónom.
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informacii.
SÚHLASÍM